Profesionální úpravy a diagnostika: Bosch EDC15 | EDC16 | EDC17
Podrobnosti o kurzu
Kurz pro automechaniky, kteří už mají dost hádání
Staňte se expertem na diagnostiku a úpravy softwaru řídicích jednotek Bosch EDC15 až EDC17. Naučte se myslet, jako řídicí jednotka.
Představte si, že byste se mohli podívat řídicí jednotce "přímo do hlavy". Že byste přesně věděli, proč omezuje dávku paliva. Že byste na první pohled poznali nekvalitní chiptuning. Že byste problém s teplými starty vyřešili za 20 minut úpravou jediné mapy, místo výměny startéru.
Přesně toto know-how vám nyní nabízíme za skandální cenu v našem revolučním balíčku, který navždy změní váš pohled na diagnostiku.
Jedná se o nejkomplexnější video kurz s masivně rozšířenými skripty, jaký byl kdy na našem trhu vytvořen. Konec dohadům. Začátek jistoty.
Po absolvování tohoto kurzu budete s jistotou umět
- Chápat základní principy ECU managementu: Principy, které se v kurzu naučíte, jsou naprostým a neměnným základem pro pochopení toho, jak moderní řídicí jednotky pracují.
- Okamžitě odhalit příčinu nízkého výkonu: Naučíte se ve VCDS analyzovat trojici klíčových map (Driver's Wish, Smoke Limiter, Torque Limiter) a během minuty zjistit, zda motor omezuje nedostatek vzduchu, nebo direktivní příkaz od výrobce.
- Trvale vyřešit problémy s teplými starty u TDI PD: Ukážeme vám krok za krokem, jak ve WinOLS najít a bezpečně upravit "vykousnutí" ve startovací mapě, které je příčinou 90 % těchto problémů.
- Odhalit "neodborný" chiptuning za 5 minut: Naučíte se porovnat originální a upravený soubor a okamžitě identifikovat nebezpečné, plošné úpravy, které ničí motory, od kvalitní a bezpečné optimalizace.
- "Přemýšlet jako řídicí jednotka": Pochopíte, jak ECU vypočítává požadované hodnoty pro EGR a turbo. Přestanete jen sledovat čísla a začnete chápat jejich smysl, což vám umožní odhalit i skryté závady.
- Diagnostikovat a řešit houpání výkonu: Odhalíte tajemství mapy N75 a pochopíte, proč špatná úprava softwaru způsobuje přefukování turba a nestabilní výkon.
- Rozumět rozdílům mezi generacemi ECU: Demystifikujeme přechod z EDC15 (mg paliva) na EDC16/17 (Nm krouticího momentu) a ukážeme vám kalibrační mapy, které vám umožní stále "přemýšlet v miligramech".
Online kurzy součástí balíčku
Toto není jen jeden kurz. Je to kompletní knihovna know-how, která vám ušetří roky tápání. Získáte přístup ke 4 kurzům v jednom samostatném produktu:
Softwarové úpravy a diagnostika Bosch EDC15
Záznam prezenčního školení plného Know-How se všemi bonusy a materiály …
5 000 Kč bez DPH
6 050 Kč vč. DPH
Záznam školení Softwarové úpravy a diagnostika BOSCH EDC15
Co se naučíte
WinOLS průvodce mapami EDC15
Online kurz obsahuje česky namluvená výuková videa s podrobným popisem…
3 000 Kč bez DPH
3 630 Kč vč. DPH
Průvodce mapami EDC15
Co se naučíte
Softwarové úpravy a diagnostika Bosch EDC16/17
Upravený záznam prezenčního školení napěchovaného Know-How s materiály a bonusy …
5 000 Kč bez DPH
6 050 Kč vč. DPH
Záznam školení Softwarové úpravy a diagnostika BOSCH EDC16/17
Co se naučíte
WinOLS průvodce mapami EDC16 a EDC17
Téměř 7 hod. intenzivního studia, vyhledávání a pochopení map, jejich …
4 000 Kč bez DPH
4 840 Kč vč. DPH
Průvodce mapami EDC16 a EDC17
Co se naučíte
Materiály a bonusy ke stažení
Součástí kurzu je i exkluzivní přístup k materiálům a bonusům, které vás posunou o velký krok napřed. Nejenže byla skripta rozšířena o podrobný popis každé mapy, ale pro maximální zrychlení vašeho učení si stáhnete i kompletně zpracovaný WinOLS projekt se všemi popsanými mapami v českém jazyce. K tomu všemu získáte celkem 26 upravených jednotek včetně jejich originálních flashů pro váš další rozvoj a budoucí práci.
Projekt_EDC15_ATD_038906019DD_1518_Golf_1.9_TDI (.ols)
Projekt_EDC16U_BJB-03G906016DH-6093.zip (.ols)
Projekt_EDC17C46_03L906018NJ_9977.zip (.ols)
Damos EDC17Cxx.zip (.hex; .a2l)
SEAT_TOLEDO_AGR_EDC15V_038906012BS 2804
Škoda Octavia I 1.9TDI 81kW ASV 038906012CL 3359
Škoda Octavia I 1.9TDI 81kW ASV 038906012HC 4923
VW Golf 1.9 TDI ATD EDC15P 038906019DD 1518
VW Golf IV 1.9 TDI 81kW 038906012FB 3350
VW Passat 1.9 TDI PD 85kW 038906019BK
VW Passat 96kW 038906019KD 4897
VW Passat B5.5 1.9 Tdi 96kw AVF
VW Sharan 1,9 TDI 038906019PA_9325
VW Sharan 1.9 TDI 85 kW PD 038906019PE_0468
001_Seat Altea 1.9 TDI PD 77kW EDC16U 03G906016DH 6093
Skoda Octavia 2.0 TDI PD 03G906021DN 9105
Skoda_Octavia II 2.0 TDI PD 103kW BMM EDC16U 03G906021MC 9817
Škoda Octavia II 1.9 TDI PD BXE 77kW 03G906021LB
VW Caddy 1.9 TDI 77kw 03G 906 021 PF 2388
VW CADDY 1.9 TDI BLS 03G906021PF 2388
VW CADDY BLS EDC16U34 03G906021AQ 7872
VW Golf 1.9 TDI BLS 03G906016KC_9971
VW Golf 5 1.9 TDI PD 03G906016R 7001
001_VW CADDY 2.0 TDI 81 EDC17C46 03L906018NJ 9977
002_Skoda Yeti 2.0 TDI EDC17C46 03L906018BQ_6747
EDC17C64_Audi A4 2,0TDI CR CSUA 110kW 04L997021D 3905
Skoda Octavia III RS EDC17C74
ŠKODA Octavia III 1.6 TDI CR EU5 EDC17C64
Škoda Superb 2,0 CR EDC17C14_03L906022AP 5755
VW passat CC 2.0 TDI CBBB EEDC17C14
Nově aktualizovaná skripta pro EDC15 v pdf (2025)
Nově aktualizovaná skripta pro EDC16/17 v pdf (2025)
Program WinOLS (demo)
Program VAG EDC Suite
Tools pro instalaci VAG EDC
1) 2) 3) Upravené mapy jsou hotové a připravené k použití pro účely zvýšení výkonu reálných vozidel.
Vaše investice do školení se tak může snadno a rychle zúročit.
Ukázka z kurzu
Jako ukázku hodnotného know how, které díky kurzům získáte, jsme pro Vás uvolnili celou úvodní hodinovou lekci z kurzu EDC16 vč. ukázky kompletních skript pro tuto.
Tento balíček je přesně pro vás, pokud
- Toužíte po jistotě při opravách. Místo nejisté výměny dílů chcete s jistotou určit, zda je problém mechanický, nebo softwarový, a ušetřit tak čas i peníze sobě i svým zákazníkům.
- Chcete povýšit svou diagnostiku na další úroveň. Cítíte, že běžné čtení chybových kódů už nestačí a chcete proniknout hlouběji do logiky řídicí jednotky, abyste našli příčinu i tam, kde ostatní končí.
- Chcete si umět poradit s upravenými vozy. Naučíte se rychle analyzovat software, odhalit nekvalitní chiptuning a efektivně řešit problémy jako kouření, cukání nebo padání do nouzového režimu.
- Chcete se stát expertem na komplexní problémy. Získáte hluboké know-how pro řešení specifických závad, jako jsou problematické teplé starty, a naučíte se bezpečně upravovat software, aniž byste riskovali poškození motoru.
- Rozumíte hodnotě pokročilých znalostí. Víte, že investice do schopnosti porozumět datovým mapám a logice EDC15/16/17 se vám mnohonásobně vrátí v podobě rychlejších a přesnějších oprav.
Rozhodli jsme se udělat něco naprosto mimořádného
Chceme, aby se tyto klíčové znalosti dostaly k co nejvíce poctivým mechanikům v ČR a SK. Proto nemusíte investovat 20 570 Kč. V rámci této jednorázové, časově omezené nabídky můžete získat kompletní balíček ...
Nabídka je omezena pouze do 26. 8. 23:59, zbývá:
* Transparentní výpočet hodnoty a slevy
Vzali jsme čtyři naše prémiové, samostatně prodávané kurzy a pro tuto akci jsme je spojili do balíčku za cenu, která je o 94 % nižší než jejich součet.
Pro naprostou transparentnost uvádíme, že celková hodnota balíčku 20 570 Kč vč. DPH je vypočítána jako součet standardních cen všech čtyř obsažených produktů, pokud by byly zakoupeny samostatně. Konkrétně se jedná o součet Záznamu školení EDC15 (6 050 Kč), Průvodce mapami EDC15 (3 630 Kč), Záznamu školení EDC16/17 (6 050 Kč) a Průvodce mapami EDC16/17 (4 840 Kč). Vaše úspora 19 009 Kč vč. DPH tedy představuje rozdíl mezi touto celkovou hodnotou a vaší akční cenou 1 561 Kč vč. DPH (1 290 Kč bez DPH).
Kurzy Vás provede zkušený lektor

Jiří Hampl není teoretik. Je to člověk z praxe, který strávil tisíce hodin v dílně, u diagnostiky a s programem WinOLS. Jeho kurzy prošly stovky mechaniků, kteří dnes díky jeho know-how patří ke špičce ve svém oboru.
Recenze a Záruka spokojenosti
Jsme si tak jistí hodnotou tohoto kurzu, že na sebe bereme veškeré riziko. Kupte si balíček, projděte si videa, prostudujte skripta. Pokud během 14 dnů nebudete mít pocit, že jste získali minimálně desetinásobek hodnoty vaší investice, napište nám a my vám bez jakýchkoliv otázek vrátíme 100 % peněz.
Díky tomtuto kurzu jsem si už vydělal dost peněz. Za mě by mohl být klidně dražší. Jsem rád za všechny informace.

Tak tohle je top.Nejlepší školení na winols a chiptuning. Proste topovka.

Super, spousta nových věcí, hlavně pro diagnostiku.

Na mě až příliš informací na školeni ve Zrucií. To se nedalo zvládnout. Díky záznamu jsem si všem mohl asi stokrat zopakovat 🙂 velice ocenuji bonusovy kurz pruvodce mapami.

Je to školení, které je velice prospěšné i pro automechaniky, napomůže pochopit jak jednotka ovládá komponenty a které vstupní veličiny jsou potřebné pro výpočet konečných map. Moc děkuji


vrátíme všechny peníze.
Už žádné hádání. Žádné zbytečně vyměněné díly. Žádná nejistota.
Zbývá poslední krok k tomu, abyste se stali diagnostickým expertem, kterého si zákazníci váží a doporučují. Čas se krátí.
Nabídka je omezena pouze do 26. 8. 23:59, zbývá:
Často kladené dotazy
Organizační a technické dotazy
Ne, jedná se o balíček video záznamů, vido návodů a studijních skript. Můžete si je procházet svým vlastním tempem, kdykoliv a kdekoliv online.
Přístup je doživotní, včetně všech budoucích aktualizací obsahu v rámci tohoto balíčku.
Samozřejmě. Po zaplacení vám automaticky přijde na email daňový doklad.
Na vaši spokojenost dáváme 14denní garanci vrácení peněz. Pokud zjistíte, že kurz není pro vás, bez otázek vám vrátíme celou částku.
Ano, platební brána umožňuje platbu kartou i bankovním převodem. Při platbě převodem se přístup aktivuje po připsání platby na náš účet.
Po kliknutí na tlačítko budete přesměrováni do košíku a po vyplnění objednávky na zabezpečenou platební bránu. Ihned po zaplacení vám na email dorazí přístupové údaje do naší členské sekce, kde najdete veškerý obsah.
Ano, součástí balíčku jsou masivně rozšířená a nově zpracovaná skripta ve formátu PDF pro všechny části kurzu. Celkem se jedná o desítky stran plných technických informací.
Ano, samozřejmě. Pro stávající zákazníky máme připravený speciální kupón, který uplatní v košíku a získají 100% slevu.
Kurz pokrývá základy práce s jednotkami Bosch EDC15, EDC16 a EDC17, které se nacházejí v široké škále vozidel koncernu VW (Škoda, VW, Audi, Seat), ale principy jsou aplikovatelné i na jiné značky využívající tyto systémy.
Kurz se zaměřuje na Základy Winols úprav a je navržen tak, aby vás naučil bezpečně a správně upravovat základní mapy pro zvýšení výkonu nebo řešení různých problémů (jako např. teplé starty) a sériové diagnostice. Není to kurz pro stavbu závodních speciálů, ale poskytne vám pevné základy, na kterých můžete stavět.
Kurz se věnuje mapám EGR a vysvětluje, jak fungují a jak je softwarově omezit. U EDC17 se probírají i mapy pro regeneraci DPF, což je klíčové pro pochopení jejich funkce.
Balíček pokrývá vše. Začíná s EDC15 (rotační čerpadla i Pumpe-Düse) , pokračuje přes EDC16 (Pumpe-Düse) a končí u EDC17 (Common Rail). Získáte tak kompletní přehled napříč generacemi.
Je však nutné dodat, že v rámci tohoto kurzu nejsou podrobně probírány novější varianty řídicí jednotky EDC17, a jejich nástupce Bosch MD1 které jsou součástí moderních emisních a hnacích platforem odpovídajících normě Euro 6 (např. motory řady EA288, systémy SCR/AdBlue, vícestupňové EGR atd.).
Tato část technologického vývoje bude samostatně zpracována v navazujícím kurzu a webináři, který se detailně zaměří na komplexní ekosystém EDC17 včetně jeho pokročilých variant jako jsou např. EDC17C64, EDC17C74 nebo EDC17CP74.
V tomto kurzu se tedy pohybujeme ve světě EDC16 a ranných jednotek EDC17, typicky nasazovaných v motorech řady EA189. Tyto systémy stále sdílí určité diagnostické a řídicí principy s předchozí generací, a nejsou zatíženy vysokou komplexitou momentově orientovaného řízení a pokročilou emisní strategií, jak je tomu u pozdějších verzí EDC17 pod Euro 6.
Kurz je veden Jiřím Hamplem, který má dar vysvětlovat složité věci jednoduše a srozumitelně pro techniky z praxe. Vše je ukázáno krok za krokem.
Ne, kurz pokrývá všechny klíčové oblasti: palivové mapy (DW, SL, TL), kalibrační mapy (Duration, HDK), mapy počátku vstřiku (SOI), startovací mapy a kompletní sadu vzduchových map (EGR, Turbo, N75), ale i diagnostiku pomocí VCDS.
U každé mapy se naučíte, jak ji najít, jaké má osy a výstupní hodnoty, jaké použít koeficienty pro reálné zobrazení, jaká je její funkce v systému, jak ji bezpečně upravit a pokud je reprezentována měřenou hodnotou, tak je vysvětlen i diagnostický význam.
Pro sledování kurzu a procvičování vám stačí běžný počítač s Windows a volně dostupná demoverze programu WinOLS (odzkoušená je ke stažení přímo v členské sekci) . Pro reálnou práci s auty pak potřebujete flashovací nástroj (např. Kess, Galletto), ten ale není pro absolvování kurzu nutný.
Sdílejte tuto jedinečnou nabídku s kolegou!
Cílová skupina účastníků
- Automechanici, diagnostici, autotronici, chiptuneři
Lekce
Než začnete
Úvodní informace
Soubory ke stažení
Hlavní školení EDC 15
Část 01 – Úvod00:37:32
Část 02 – Palivové mapy (DW, SM, TL)01:09:36
Část 03 – Palivové mapy (Kalibrace HDK, Duration, Duration Selector)00:54:34
Část 04 – Palivové mapy (Počátek vstřiku, startovací dávka)01:02:51
Část 05 – Vzduchové mapy (Turbo, řízení N75)00:55:42
Část 06 – Analýza chiptuningu00:39:29
Průvodci EDC15 – práce ve WinOLS
Otevření a popis souborů ve WinOLS00:9:19
Základy úprav map ve WinOLS00:38:27
Analýza chiptuningu ve WinOLS00:7:07
Úprava mapy přání řidiče (téma 1)00:10:20
Úprava mapy omezovače krouticího momentu (téma 3)00:10:47
Úprava mapy dávky paliva pro start (téma 9)00:07:34
Průvodci EDC15 – vyhledávání map
Přání řidiče – Driver Wish (DW)00:09:18
Omezovač kouřivosti dle MAF – Smoke limiter MAF (SL MAF)00:26:59
Omezovač kroutícího momentu – Torgue limiter (TL)00:11:44
Kalibrace dávky čerpadla HDK kroužek00:09:37
Úhel vstřiku (trvání) – Duration (D)00:29:58
Volič úhlu vstřiku – Duration selector00:04:42
Počátek vstřiku (předvstřik) – Start Of Injection (SOI)00:29:52
Omezovač počátku vstřiku – Start Of Injection Limiter (SOI L)00:13:23
Dávka paliva pro start – Injection Quantity START (IQ START)00:15:31
EGR požadovaná/cílová hodnota nasávaného vzduchu00:11:11
Plnicí tlak, požadovaná/cílená hodnota – Boost targer (BT)00:06:34
Omezovač plnicího tlaku – Boost limiter (BL)00:05:14
Omezovač plnicího tlaku, jednotná hodnota – Single Value Boost Limiter (SVBL)00:05:57
Řízení ventilu plnicího tlaku N7500:09:52
Hlavní školení EDC 16/17
Část 01 – Úvod, Mapa DW01:01:22Ukázka
Část 02 – Mapy EDC16 -SL MAF, SL MAP, SL LS00:57:28
Část 03 – Mapy EDC16 -TL, T/IQ, DR, DR S00:50:39
Část 04 – Mapy EDC16 – SOI, SOI S, SOI L, Start00:52:07
Část 05 – Mapy EDC16 – EGR, BT, BL, SVBL, N7500:42:05
Část 06 – Mapy EDC17 – DW, SL MAF, SL MAP, SL LS, TL, T/IQ, OT, SOI00:57:54
Část 07 – Mapy EDC17 – RAIL, EGR, BT, BL, N75, Start00:57:11
Průvodci EDC16/17 – práce ve WinOLS
Otevření a popis souborů ve WinOLS (EDC16)00:08:05
Otevření a popis souborů ve WinOLS (EDC17C46)00:04:19
Analýza chiptuningu ve WinOLS (EDC17C46)00:19:46
Orientační analýza chiptuningu ve WinOLS (EDC17C46)00:09:41
Průvodci EDC16 – vyhledávání map
Přání řidiče – Driver Wish (DW)00:28:13
Omezovač kouřivosti dle MAF – Smoke Limiter MAF (SL MAF)00:06:52
Omezovač kouřivosti dle MAP – Smoke Limiter MAF (SL MAP)00:07:56
Omezovač kouřivosti součinitelem Lambda – Smoke Limiter LAMBDA (SM L)00:09:54
Omezovač kroutícího momentu – Torgue Limiter (TL)00:04:35
Konverter Nm/mg – Converter Nm/mg (T/IQ)00:08:57
Úhel vstřiku (TRVÁNÍ 01) – Duration 01 (DR 01)00:08:10
Úhel vstřiku (TRVÁNÍ 02…05) – Duration (DR 02…05)00:06:30
Volič úhlu vstřiku – Duration Selector (DR S)00:09:07
Počátek vstřiku (0…9) – Start Of Injection (SOI 0…9)00:35:33
Volič počátku vstřiku – Start Of Injection Selector (SOI S)00:14:22
Omezovač počátku vstřiku – Start Of Injection Limiter (SOI L)00:05:59
Dávka paliva pro start – Injection Quantity Start (IQ START)00:05:40
EGR požadovaná/cílová hodnota nasávaného vzduchu (EGR)00:04:20
Plnicí tlak, požadovaná/cílená hodnota – Boost targer (BT)00:04:42
Omezovač plnicího tlaku – Boost limiter (BL)00:06:14
Omezovač plnicího tlaku, jednotná hodnota – Single Value Boost Limiter (SVBL)00:04:28
Řízení ventilu plnicího tlaku N7500:06:44
Průvodci EDC17 – vyhledávání map
Přání řidiče – Driver Wish (DW)00:20:19
Omezovač kouřivosti dle MAF – Smoke Limiter MAF (SL MAF)00:11:17
Omezovač kouřivosti dle MAP – Smoke Limiter MAF (SL MAP)00:04:16
Omezovač kouřivosti součinitelem lambda – Smoke Limiter Lambda (SM L)00:19:52
Omezovač kroutícího momentu – Torgue Limiter (TL)00:08:28
Konverter Nm/mg – Converter Nm/mg (T/IQ)00:06:06
Doba vstřiku – Opening Time (OT)00:08:40
Počátek vstřiku (0…5) – Start Of Injection Main Injectin (SOI 0…5 MI)00:16:39
Počátek vstřiku (0…17) – Start Of Injection Pilotion and Post Injection (SOI 0…17 Pi.I Po.I)00:12:36
Počátek vstřiku pro regeneraci (0…1 DPF) – Start Of Injection Main Injectin (SOI 0…1 DPF)00:08:45
Tlak v Railu mechanický limit – Rail Mechanical Limit (R ML)00:07:38
Tlak v Railu požadovaný – Rail Target (RAIL T)00:12:38
Dávka paliva pro start – Injection Quantity Start (IQ START)00:06:47
EGR OTEVŘENÍ – EGR Valve Opening (EGR VO)00:08:32
EGR požadovaná/cílová hodnota nasávaného vzduchu (EGR)00:08:27
Plnicí tlak, požadovaná/cílená hodnota – Boost targer (BT)00:14:54
Omezovač plnicího tlaku – Boost limiter (BL)00:05:03
Řízení ventilu plnicího tlaku N7500:09:05

17.000,00 Kč
Kategorie kurzů
- Akční balíčky
- Analýza a modifikace dat v ECU
- Autoskop MTPRO
- DiagAcademy Insights
- Diagnostický systém VCDS
- Diagnostika motoru
- Diagnostika nákladních vozidel
- Elektromobily a hybridy
- Expertní webináře (živě)
- Logování
- Online kurzy zdarma
- Osciloskopy Hantek
- Paralelní diagnostika
- Právo a legislativa autoservisu
- Systémy Delphi
- Systémy Hella Gutmann
- Tutoriály
- Záznamy prezenčních školení
- Záznamy webinářů
Související kurzy
WinOLS průvodce mapami EDC16 a EDC17
4.000,00 Kč
Softwarové úpravy a diagnostika Bosch EDC16/17
5.000,00 Kč
WinOLS průvodce mapami EDC15
3.000,00 Kč