Praktická měření VCDS – Singletesty sací systém
Podrobnosti o kurzu
Diagnostika VCDS je sice výkonný nástroj, ale bez znalosti, jak správně interpretovat naměřené hodnoty, je to jen drahý kus železa. Už žádné nejisté závěry a plýtvání časem při zkoušení dílů, které auto nepotřebuje.
Tento online kurz „Praktická měření VCDS – Singletesty sací systém“ je jediné a logické řešení. Přesně víte, jaké hodnoty sledovat a co znamenají. Zjistíte, zda je váha vzduchu jen „unavená“, nebo skutečně vadná. Ukážeme vám, jak najít i ty nejmenší úniky vzduchu, které se neprojeví na chodu motoru, ale dokáží ho potrápit. Ušetřete si frustraci a začněte diagnostikovat s jistotou.
Proč je tento kurz jiný?
Zapomeňte na nudné, teoretické a časově náročné kurzy. My se zaměřujeme na to, co skutečně potřebujete v dílně.
- Praxe, ne teorie: Neukazujeme jen „co“ dělat, ale „proč“ to dělat. Pochopíte souvislosti mezi jednotlivými komponenty a naměřenými hodnotami.
- Šetříme váš čas: Nemusíte nikam dojíždět. Učte se ve svém tempu, kdykoliv a kdekoliv.
- Přesnost a konkrétnost: Odhalíte, jak najít i ty nejmenší úniky vzduchu, které se neprojeví na chodu motoru, ale dokáží ho potrápit.
Co se v kurzu naučíte?
- Test škrticí klapky
- Naučíte se ověřit správnou funkci klapky a jejího potenciometru.
- Ukážeme vám, jak kontrolovat nejen naměřené hodnoty v procentech, ale také jak poslouchat zvuky, které klapka vydává.
- Dozvíte se, jak sledovat graf, který odhalí i krátkodobé výpadky, které byste jinak přehlédli.
- Test váhy vzduchu (volnoběh a zátěž)
- Zjistíte, že pro objektivní test je nutné odpojit EGR ventil.
- Naučíte se, jak vypočítat správnou hodnotu sání vzduchu na základě plnicího tlaku turbodmychadla a obsahu válce.
- Odhalíte, že pokud váha vzduchu ukazuje méně, než je spočítaná hodnota, může být „unavená“ a snižovat výkon motoru.
- Test těsnosti plnění (TDI)
- Pochopíte, jak porovnat hodnotu skutečného průtoku vzduchu s vypočítanou hodnotou.
- Zjistíte, že vyšší naměřená hodnota na váze vzduchu, než je vypočítaná, vždy poukazuje na únik plnicího vzduchu.
- Test netěsnosti sání (zážehové motory)
- Uvidíte, jak odhalit netěsnosti sání pomocí diagnostiky, i když se neprojeví změnou otáček motoru.
- Budete sledovat krátkodobé adaptace lamda sondy a uvidíte, jak i malé množství spreje okamžitě změní naměřené hodnoty.
Kdo vás bude školit?
Tímto kurzem vás provede Jiří Hampl, expert, který strávil tisíce hodin v dílně a s diagnostikou vozidel koncernu VAG. Není to teoretik, ale praktik, který vám předá know-how, které získáte jen roky zkušeností.Získejte jistotu. Diagnostikujte s přehledem.
Jeden správně diagnostikovaný problém vám vrátí investici do tohoto kurzu. Kolik jste již zbytečně proměnili dílů? Přestaňte se spoléhat na štěstí a začněte pracovat s jistotou.Často kladené dotazy
- Jak získám přístup ke kurzu?
Po zakoupení automaticky obdržíte přístup ke kurzu. Záznam si můžete pustit kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení. - Potřebuji k tomu VCDS?
Ano, kurz je zaměřen na praktická měření s diagnostikou VCDS. - Jak dlouho mám ke kurzu přístup?
Přístup ke kurzu máte po neomezenou dobu. Můžete se k němu vracet, kdykoli budete potřebovat osvěžit znalosti. - Co je součástí kurzu?
Kurz obsahuje devět praktických videí o celkové délce 46 minut a pracovní sešit v PDF.
Zahrnuté materiály
- PDF skripta praktické části
Požadavky
- Základní znalost práce s diagnostickým softwarem VCDS
- Notebook nebo PC s nainstalovaným VCDS
Cílová skupina účastníků
- Autotronici, diagnostici
- Automechanici
- Autoelektrikáři
- Specialisté na automotive IT
- Školitelé a lektoři odborných kurzů
- Studenti technických oborů (SOU, SŠ, VŠ)
Lekce
10 lekcí46m
Materiály ke stažení
Materiály ke stažení
Singletest 01 – Snímač MAF
Singletest 03 – Ventil EGR
Singletest 05 – Škrticí klapka
Singletest 06 – Těsnost sacího potrubí
Singletest 07 – Test těsnosti plnění
Hodnocení studenty
Recenze (2)
Chtěl bych ohodnotit nejen tento kurz, ale i celý koncept Diag Academy.Díky těmto kurzům se mi podařilo pomoci odhalit závadu spřátelenému servisu a stačily mi na to jen tři asi pětiminutové telefonáty.Na opravovaném vozidle byla vyměněna spousta dílů, ale závada se stále objevovala.Navedl jsem technika jak zajet zkušební jízdu a které hodnoty nalogovat.
A pak už jen technika přesvědčit, že má zkontrolovat již několikrát zkontrolovaný systém.Díky těmto školením,webinářům a streamu Jirky Hampla rostou mé znalosti a profesní kredit.