Než začnete
Úvodní informace
Soubory ke stažení
ST 01 – MAF (ss)
ST 02 – MAF II (ss)
ST 02 – MAF, adaptace (školení) ♬39:00
ST 03 – EGR (ss)
ST 03 – EGR, nastavovač, volnoběh (školení) ♬50:25
ST 03 – EGR, test EGR bez závady – diesel (praxe)05:12
ST 03 – EGR, test EGR za jízdy – diesel (praxe)06:39
ST 04 – EGR II (ss)
ST 04 – EGR, nastavovač, test (školení) ♬18:12
ST 05 – Nastavovač klapky v sání (ss)
ST 05 – Nastavovač klapky v sání (školení) ♬11:38
ST 05 – Test zpětnovazebního snímače polohy (praxe)04:12
ST 06 – Těsnost sacího potrubí (ss)
ST 06 – Těsnost sacího potrubí (školení) ♬13:56
ST 06 – Test těsnosti sacího potrubí – benzín (praxe)04:03
ST 07 – Těsnost sacího potrubí II (ss)
ST 07 – Těsnost sacího potrubí, plná zátěž (školení) ♬35:04
ST 07 – Test těsnosti plnění diesel (praxe)09:34
ST 08 – MAP senzor (ss)
ST 08 – MAP, plná zátěž (školení) ♬11:40
ST 09 – Vstřikovače PD a CR (ps-D)
Palivový systém diesel – úvod (školení) ♬03:20
ST 09 – Test vstřikovačů PD (školení) ♬52:24
ST 09 – Test vstřikovačů CR (školení) ♬31:08
ST 09 – Test pohybu jehel el. mag. ventilů PD (praxe)05:06
ST 09 – Test kal. bodů vstřikovačů CR (praxe)05:13
ST 09 – Test rozdílů dávek vstřikovačů PD (praxe)05:46
ST 10 – Korekce vstřikovacích dávek (ps-D)
ST 10 – Korekce vstřikovacích dávek (školení) ♬23:32
ST 10 – Test korekcí vstřikovačů s využitím vysoké rychlosti vzorkování (praxe)12:18
ST 11 – Vstřikovače nízká dávka (ps-D)
ST 11 – Nízká dávka vstřikovačů (školení) ♬52:30
ST 11 – Test dávky vstřikovačů diesel s LS (praxe)15:34
ST 11 – Test dávky vstřikovačů CR v grafickém rozhraní (praxe)08:45
ST 11 – Test dávky vstřikovačů PD bez LS (praxe)02:08
ST 11 – Test dávky vstřikovačů PD bez LS (praxe)03:06
ST 11 – Test dávky vstřikovačů diesel s LS – porovnání vzorkování (praxe)03:02
ST 11 – Test dávky vstřikovačů diesel s LS (praxe)13:17
ST 12 – Regulace tlaku (ps-D)
ST 12 – Testy regulace tlaku CR (školení) ♬40:53
ST 12 – Test regulace tlaku v Railu (praxe)17:26
ST 13 – Těsnost vysokotlakých komp. (ps-D)
ST 13 – Testy těsnosti vys. komponentů CR (školení) ♬23:22
ST 13 – Tabulky pro testy aktivátorem M-PWM2 (školení) ♬13:28
ST 13 – Test těsnosti vys. komponentů CR (praxe)09:04
ST 13 – Test těsnosti vys. komponentů CR – grafické zobrazení (praxe)05:35
ST 13 – Test těsnosti vys. komponentů CR – závada PCV (praxe)00:37
BONUS – Test relativní komprese pomocí VCDS04:11
ST 14 – Nízkotlaký systém FSI/TSI (ps-B)
Palivový systém, benzín – úvod (školení) ♬12:18
ST 14 – Nízkotlaký systém FSI/TSI (školení) ♬01:36:14
ST 14 – Test nízkotlaké palivové soustavy TSI/FSI (praxe)12:57
ST 14 – Test nízkotlaké palivové soustavy TSI/FSI (praxe)01:50
ST 14 – Test nízkotlaké palivové soustavy TSI (praxe)08:02
ST 15 – Regulační ventil tlaku FSI/TSI (ps-B)
ST 15 – Regulační ventil tlaku FSI/TSI (školení) ♬27:53
ST 15 – Test ventilu tlaku TSI (praxe)03:19
ST 15 – Test ventilu tlaku TSI – rozsah od 10 Hz (praxe)05:11
ST 16 – Vysokotlaké čerpadlo TSI (ps-B)
ST 16 – Vysokotlaké čerpadlo TSI – výkon (školení) ♬39:21
ST 16 – Test výkonu vysokotlakého čerpadla TSI (praxe)03:04
ST 17 –Vys. čerpadlo, vstřikovače (ps-B)
ST 17 – Vysokotlaké čerpadlo, vstřikovače FSI/TSI – těsnost (školení) ♬15:00
ST 17 – Test těsnosti palivové soustavy TSI (praxe)05:39
ST 17 – Celkový test vysokotlakého čerpadla a těsnosti (praxe)08:17
ST 18 – Systém odvětrávání nádrže (ps-B)
ST 18 – Systém odvětrávání nádrže (školení) ♬17:29
ST 18 – Test systému odvětrání AKF – Readiness Code (praxe)07:48
ST 18 – Test ventilu AKF – měřením podtlaku (praxe)05:50
ST 18 – Test propustnosti systému AKF – lokalizace (praxe)05:19
Palivový systém, benzín – shrnutí a závěr (školení) ♬11:57
ST 01 – MAF, test v režimu TAČ – CR (praxe)
Test snímače hmotnosti vzduchu (MAF) – vznětový motor CR
Toto video se zaměřuje na diagnostiku snímače hmotnosti vzduchu, známého jako MAF senzor, u moderních vznětových motorů common-rail od koncernu Volkswagen, konkrétně na motoru 1.6 TDI Euro 5. Klíčovým prvkem pro správné provedení testu je zajištění, že je EGR ventil uzavřen, což umožňuje objektivně posoudit, zda MAF senzor měří správnou hodnotu nasávaného vzduchu. Video ukazuje, jak tohoto stavu dosáhnout pomocí diagnostického nástroje VCDS.
Co se ve videu naučíte:
- Diagnostický postup: Jak se pomocí VCDS připojit k řídicí jednotce motoru a využít test akčních členů k cílenému uzavření nízkotlakého EGR ventilu (označeného jako Ventil 2).
- Analýza měřených hodnot: Jak správně interpretovat hodnoty hmotnosti vzduchu udávané v miligramech na zdvih. Uvidíte, jak se hodnota mění v závislosti na tom, zda je EGR ventil otevřený nebo zavřený.
- Ověření správné funkce: Jak potvrdit, že MAF senzor funguje správně. Při zavřeném EGR ventilu by se naměřená hodnota měla přibližovat teoretickému objemu jednoho válce, což v případě motoru 1.6 TDI (1600 cm³) činí přibližně 400 mg/zdvih.
Nenalezena žádná příloha