Technicko-právní minimum II (záruky a reklamace)

DiagAcademy
Poslední aktualizace 1. 1. 2024

Podrobnosti o kurzu

Webinář je určen majitelům malých a středních autoservisů, kteří nechtějí pochybit v reklamacích nejen které musí poskytovat, ale které získávají od svých dodavatelů. Uznávaný soudní znalec Ing. Andrej Haring, PhD. Vás provede problematikou záručních lhůt zejména ve vztahu k aktuální nové legislativně právní úpravě.

Řešíte při příjmu následující problémy a otázky?

  • Víte že se letos v lednu změnila legislativa v souvislosti se zárukami? Víte v čem je nová právní úprava pro Vás důležitá a na co si dávat pozor?
  • Jaké záruky můžete poskytnout na materiál a na práci?
  • Jaký je rozdíl v záruce pro soukromou osobu a pro podnikající osobu?
  • Jak na záruky nových dílů originálních i dílů srovnatelné kvality?
  • Jak se řeší záruky na repasované a použité díly?
  • Jak uplatníte vícepráce i poškození souvisejících dílů?
  • A jak se řeší pochybení autoservisů u soudu?
Andrej odpoví nejen na tyto otázky, ale např. i vysvětlí jak postupovat při přijetí dílů, které si zákazník sám přinese, jak správně vyplnit v takovém případě zakázkový list a podrobně rozebere problematiku záruky na provedení opravy jako celku při použití těchto dílů.
Andrej Haring
Renomovaný soudní znalec Ing. Andrej Haring, PhD. Vás provede problematikou nových legislativních změn a zároveň doloží příklady ze znalecké a soudní praxe. Vysvětlí Vám, na co je dobré si v souvislosti s uvedenými tématy dávat pozor a zároveň poskytne obsáhlé informace k problematice. V závěru odpoví na Vaše dotazy.

Stručný obsah webináře

      1) Záruční lhůty v souvislosti s novou legislativou, nová právní úprava, komentáře (poznámka: důležité a aktuální!!!).
      2) Záruční lhůty, jaké záruky poskytnout na materiál a na práci.
      3) Jaký je rozdíl v záruce pro soukromou osobu a pro podnikající osobu.
      4) Záruky na nové díly (originální, díly srovnatelné kvality).
      5) Záruky na renovované (repasované) a použité díly.
      6) Uplatnění víceprací, poškození souvisejících dílů apod.
      7) Vlastní materiál zákazníka, jak postupovat při přijetí dílů.
      8) Odpovědi na dotazy posluchačů.

Cílová skupina účastníků

  • Majitelé autoservisů, automechanici

Lekce

1 lekce2h 41m

Záznam z webináře

Záznam z živého vysílání (+ skripta ke stažení)02:41:00
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare

Ještě nemáte účet? Zaregistrujte se zdarma

Zapomněli jste heslo?