Technicko-právní minimum I (přijetí vozu)

DiagAcademy
Poslední aktualizace 1. 1. 2024
5.0 /5
(1)

Podrobnosti o kurzu

Online školení je určeno všem majitelům malých a středních autoservisů, kteří chtějí získat jistotu, že přijímají vozidla na servis v souladu s legislativou v letech 2023 až 2025, a minimalizovat tak veškerá rizika, spojená s možnými stížnostmi a reklamacemi, za které nemusejí být vždy přímo odpovědni.
Víte, jaké nezbytné náležitosti má obsahovat zakázkový list, i ve smyslu smlouvy o dílo, a jak jej správně vyplnit? Jak má vypadat zakázkový list pro příjem hybridních vozidel a elektromobilů? Jak se řeší opravy a údržba vozidel v záruce? Jak postupovat při řešení pojistných událostí vozidel v záruce? Jak na záruční lhůty nebo reklamace náhradních dílů srovnatelné kvality? A konečně, jak se řeší případné chyby autoservisů u soudu?

Stručný obsah online školení

      1) Úvod do problematiky – co obnáší příjem vozidla z technického a také z právního hlediska.
      2) Zakázkový list – jak jej správně vyplnit a jaké náležitosti má obsahovat i ve smyslu smlouvy o dílo.
      3) Zakázkový list pro příjem hybridních vozidel a elektromobilů – specifika.
        4) Jak se řeší opravy a údržba vozidel v záruce?
        5) Jak postupovat při řešení pojistných událostí vozidel v záruce?
        6) Jak na záruční lhůty nebo reklamace náhradních dílů srovnatelné kvality?
        7) Jak se řeší pochybení autoservisů u soudu?
        8) Odpovědi na dotazy posluchačů.
Ing. Andrej Haring, PhD.
Renomovaný soudní znalec Ing. Andrej Haring, PhD. Vás touto problematikou provede a zároveň doloží praktické příklady ze své znalecké a soudní praxe. Vysvětlí Vám, na co je dobré si dávat pozor a zároveň poskytne obsáhlé informace k problematice. V rámci bonusů získáte důležité vzory dokumentů ke stažení, které můžete ihned použít ve svém podnikání.
Tento webinář je ideální pro malé a střední servisy, které si nemohou dovolit zaměstnávat přijímacího technika, ale chtějí poskytovat stejnou úroveň služeb, jako ty největší. Veškeré bonusové materiály jsou upraveny právě pro potřeby malého a středního servisu.

NEJZAJÍMAVĚJŠÍ DOTAZY, NA KTERÉ ANDREJ ODPOVÍDAL

V průběhu webináře padlo mnoho dotazů, na které Andrej v závěru podrobně odpovídal. Nabízíme Vám výběr nejzajímavějších dotazů, které účastníky živého přenosu nejvíce zajímaly.
  • Jak doložím, že byl konkrétní díl odborně namontován? Setkal jsem se s turby, která byla špatně zrepasována, ale firma, která repas provedla si vymýšlela, že byla provedena neodborná montáž.
  • Provedu opravu vozu a auto se zákazníkovi pokazí na druhé straně republiky. Může si nechat vozidlo opravit tam a poté u nás nárokovat náklady, nebo musí reklamovat pouze u nás?
  • Jak je to s náhradními díly? Když koupím v autodílech značkový díl například EGR – značkový díl (žádná Čína), vyměním jej, výměna mi trvá u některého vozidla například celý den. Po zkušební jízdě zjistím, že nový díl (EGR) je špatný. Znovu musím EGR vymontovat. Kdo mi zaplatí práci, která mi trvala jeden den navíc?
  • Jak sepsat zakázkový list, když se třeba mění olej v automatické převodovce s proplachem, kdy se může během proplachu automatu zničit převodovka šponkama? Jak srozumnět zákazníka s tímto problémem?
  • Jak postupovat v případě, že na voze zákazníka objevím životu nebezpečnou závadu? Mohu mu auto předat? Nenesu tím pádem nějakou odpovědnost?
  • Co když si auto zákazník odveze pomocí druhého klíče bez našeho vědomí? Ať už v průběhu opravy nebo po dokončení opravy.
  • Jak je to se servisováním elektromobilů? Co vše je potřebné?
  • Lze v Česku reklamovat výkon vozu?

Stručný obsah kurzu

Úvod do problematiky
Zakázkový list
Nezbytné náležitosti zakázkového listu
Zakázkový list hybridů a EV
Servis vozidel v záruce
Pojistné události vozidel v záruce
Záruky a reklamace náhradních dílů srovnatelné kvality

Zahrnuté materiály

  • Upravený záznam školení
  • Skripta se shrnutím témat (.pdf)
  • Zakázkový list pro vozy se spalovacími motory (.docx)
  • Zakázkový list pro elektromobily a hybridy (.docx)
  • Poznámky a tipy k zakázkovým listům (.docx)

Cílová skupina účastníků

  • Majitelé autoservisů, automechanici, diagnostici

Lekce

10 lekcí2h 52m

Technicko-právní minimum přijetí vozu na servis

Materiály ke stažení
Program webináře00:08:33
1. část – Úvod do problematiky00:32:30
2. část – Zakázkový list00:29:06
3. část – Zakázkový list pro příjem hybridních vozidel a elektromobilů00:05:58
4. část – Jak se řeší opravy a údržba vozidel v záruce?00:09:26
5. část – Jak postupovat při řešení pojistných událostí vozidel v záruce?00:07:42
6. část – Jak na záruční lhůty nebo reklamace náhradních dílů srovnatelné kvality?00:08:15
7. část – Reálné případy ze znalecké praxe00:14:39
Dotazy návštěvníků00:52:00

Hodnocení studenty

5.0
1 hodnocení
100%
0%
0%
0%
0%

Recenze (1)

.

pravni-minimum-1

600.00 

Úroveň
Všechny úrovně
Celkový čas 2.9 hodiny
Lekce
10 lekcí

Zahrnuté materiály

  • Upravený záznam školení
  • Skripta se shrnutím témat (.pdf)
  • Zakázkový list pro vozy se spalovacími motory (.docx)
  • Zakázkový list pro elektromobily a hybridy (.docx)
  • Poznámky a tipy k zakázkovým listům (.docx)
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare

Ještě nemáte účet? Zaregistrujte se zdarma

Zapomněli jste heslo?